Jumaat, 13 Mac 2009

Tidak Ku Sangka


kenape nsib ak mcm nie??
pe slh aku??
da setahun ak kapel ngn die...
ak syg die sgt2..
npe die wat aku mcm nie??
ak dpt tau 6.6.2009 nie die akn betunng dgn ex die..
taon dpn dorng kawen...
ak xsngka bnda cm nie akn tjd kt ak..
ak ingt die laen drpd yg laen..
die trlalu caring kt ak..
ak xpnh jmp lelaki mcm die...
die amt memahami ak..
fhm sikap aku..
last2 jd mcm nie..
ak tau ak ngn die jao gle beza umo...
tp die da jnji ngn aku xkn cri pmpn laen n ak je pmpn trkhr dlm hidop die...
tapi npe die xkotakan jnji die 2??
npe die ngn pmpn 2??
lau da syg pmpn laen bg tau..
jgn tpu aku!!
memang ak pnh curng ngn die dlu..
tp ak da xwat lg!!
ak syg die lbh dr segla2nyer...
y this happen 2 me???
i cn be crazy bcoz of him!!i love him so much!!
kowng le bygkn x lau bnda cm nie jd kt kowng??
org yg ko syg slame nie akn betunng...
pe korng akn buat??
ak da buntu!!
ak telalu syg kt die...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen manyak2; )

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.